2014. okt 14.

Még mindig a Hajnal Tímeát döngetjük

írta: Metyeor
Még mindig a Hajnal Tímeát döngetjük

A vetítés után körbekérdeztünk: kinek hogy tetszett a kis magyar limonádénk. Kortyolgatták, hümmögtek, majd véleményeztek.

hajnal timi plakát.jpg

Vlad:

Valahogy nem ezt a színvonalat vártam a magyaroktól. Nekem nem erre van igényem. Nem vitatom, biztosan van akinek ez egy iszonyat jó film. Nem is minősítem azokat, akiknek tetszett, mások vagyunk, más véleménnyel. Alpári szöveggel, káromkodással és egyebekkel semmi bajom, de amikor csinálnak belőle egy förtelmet, az kivágja a biztosítékot.

Mónika:

Ez volt a második alkalom, hogy láttam és nagyon jól szórakoztam rajta! Nem sajnáltam rá a mozijegyet. Nincs időhöz és korhoz kötve, vicces, végig leköti a nézőt, és izgul a szereplőkért. A sztori is el lett találva. A zenék kifejezetten tetszettek.

Ionuț:

Szerintem jó film volt, nekem tetszett. Jókat nevettem rajtam. Nem kell túlgondolni semmit, nincs semmi mondanivaló a filmben, ez egy könnyed délelőtti vagy délutáni film. Üdítő volt, hogy az egész történetet egy agyilag elborult vezette egy primitív cél érdekében: hogy mindenáron megdöntse a volt osztálya legjobb nőjét. A parasztos hangját élveztem a leginkább.

Anna:

Sajnos sok jót nem lehet elmondani a filmről. Bár volt benne 4-5 poén, de ez azért nem elég hogy végignézz 90 percet belőle. Ha csak nem szerepel benne egy rokon vagy barátod, szerintem semmit sem veszítesz vele, ha kihagyod. A történet nem a legrosszabb, de rendkívül sablonos, kiszámítható, és rengeteg irreális baromság van benne.

/FülöpBetti/

Szólj hozzá

Múvi Körkérdés